گروه حقوقی و مهاجرتی آراد ویژن

جدیدترین قرعه کشی ۱۴۶ اکسپرس انتری

درباره ما

گروه مهاجرتی آراد ویژن، گروه مهاجرتی – حقوقی ست که در خصوص مهاجرت به کانادا و امور مرتبط در زمان کوتاه و به صورت تخصصی شما را در اخذ اقامت کانادا یاری می دهد.

خانم دکتر مریم جمشیدیان با پیشینه ۱۵ سال وکالت در ایران و کانادا و همچنین عضو رسمی جامعه وکلای کانادایی، متخصص در امور مهاجرت به کانادا، برای اتباع خارجی که به دنبال اخذ ویزا و ورود به کانادا به صورت دائم یا موقت هستند، مشاوره ارائه نموده و نمایندگی شما را برعهده می‌گیرد.

اشتراک گذاری

جدیدترین قرعه کشی ۱۴۶ اکسپرس انتری

پایین آمدن امتیاز دعوت شده گان  در قرعه کشی 146 اکسپرس

خبر امیدوارکننده مبنی بر کاهش حداقل امتیاز دعوت شده گان در سیستم اکسپرس انتری بر اساس تجربه کانادایی

دولت کانادا 3،311 دعوت نامه برای درخواست نامزدی ورود به سیستم را از طریق قرعه کشی ویژه برنامه که در اول مه برگزار شد ، صادر کرده است.

دعوت نامه های درخواست یا ITA برای نامزدهای ورود به سیستم تحت کلاس تجربه کانادایی (CEC) صادر شد. حداقل امتیاز جامع سیستم رتبه بندی (CRS) برای این نامزدها 452 بود.

این کمترین میزان امتیاز مورد نیاز به CRS تاکنون در سال 2020 است .

کاندیداهای ورود به سایت Express Expression با نامزدی استانی ، 600 امتیاز اضافی نسبت به نمره CRS خود دریافت می کنند ، که نشان می دهد امتیاز برش بالاتر است. به عنوان مثال ، کاندیدایی که با نمره CRS 300 وارد استخر ورودی شود و سپس نامزد یک استان کانادا شود ، نمره CRS آنها به 900 افزایش می یابد.

سازمان مهاجرت کانادا (IRCC) در این قرعه کشی قانون تساوی خود را به کار گرفت و تاریخ و زمان استفاده شده 10 اکتبر 2019 در ساعت 19:15:28 UTC بود. این بدان معنی است که تمام کاندیداهای CEC با نمره CRS بالاتر از 452 و همچنین آن دسته از کاندیداها با نمرات 452 که مشخصات خود را قبل از این تاریخ و زمان ثبت کرده اند ، در این دور از دعوت نامه ITA دریافت کرده اند.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا