گروه حقوقی و مهاجرتی آراد ویژن

دانشجویان بین المللی عامل اصلی رشد ثبت نام های مراکز آموزشی

درباره ما

گروه مهاجرتی آراد ویژن، گروه مهاجرتی – حقوقی ست که در خصوص مهاجرت به کانادا و امور مرتبط در زمان کوتاه و به صورت تخصصی شما را در اخذ اقامت کانادا یاری می دهد.

خانم دکتر مریم جمشیدیان با پیشینه ۱۵ سال وکالت در ایران و کانادا و همچنین عضو رسمی جامعه وکلای کانادایی، متخصص در امور مهاجرت به کانادا، برای اتباع خارجی که به دنبال اخذ ویزا و ورود به کانادا به صورت دائم یا موقت هستند، مشاوره ارائه نموده و نمایندگی شما را برعهده می‌گیرد.

اشتراک گذاری

دانشجویان بین المللی عامل اصلی رشد ثبت نام های مراکز آموزشی

طی تحقیقات آماری به عمل آمده قبل ازهمه گیری ویروس کرونا، دانشجویان بین المللی به طور متوسط 3 برابر دانشجویان محلی نسبت به ثبت نام در تحصیلات تکمیلی بعد از متوسطه اقدام می نمودند.

طبق تحقیق سال 2018، علی رقم کاهش ثبت نام دانشجویان داخلی، دانشجویان بین المللی بیشتری اقدام به ثبت نام در مراکز آموزشی بعد از دوره متوسطه نموده اند. این موضوع باعث افزایش ثبت نام های مراکز آموزشی بعد از متوسطه گردیده است.

و با توجه به این نرخ افزایشی دانشگاه ها به مقدار زیادی جهت تهیه بودجه خود به شهریه دانشجویان وابسته می باشند. این موضوع اهمیت دانشجویان بین المللی را برای دولت و مراکز آموزشی کشور کانادا پیش از پیش مشخص می نماید.

جهت بهره مندی از بهترین فرصت های مهاجرتی با مشاوران ما تماس حاصل فرمایید. 15872877099+

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا