گروه حقوقی و مهاجرتی آراد ویژن

مهاجرت به کانادا از طریق کارآفرینی در بریتیش کلمبیا

درباره ما

گروه مهاجرتی آراد ویژن، گروه مهاجرتی – حقوقی ست که در خصوص مهاجرت به کانادا و امور مرتبط در زمان کوتاه و به صورت تخصصی شما را در اخذ اقامت کانادا یاری می دهد.

خانم دکتر مریم جمشیدیان با پیشینه ۱۵ سال وکالت در ایران و کانادا و همچنین عضو رسمی جامعه وکلای کانادایی، متخصص در امور مهاجرت به کانادا، برای اتباع خارجی که به دنبال اخذ ویزا و ورود به کانادا به صورت دائم یا موقت هستند، مشاوره ارائه نموده و نمایندگی شما را برعهده می‌گیرد.

اشتراک گذاری

مهاجرت به کانادا از طریق کارآفرینی در بریتیش کلمبیا

برتیش کلمبیا

این استان با دارا بودن سطح بالای زندگی و همچنین داشتن شهر ونکوور یکی از شهرهای مهم جهان از لحاظ کاری و زندگی شناخته شده‌است. این استان با امکانات اقتصادی و رفاهی بسیار خوب به مهاجرین جدید سرویس می‌دهد. سطح زندگی در ویکتوریا و مناطق داخلی مثل کلونا نیز به همین صورت است.

مهاجرت

مهاجرت نقش مهمی در شکل‌گیری این استان در گذشته و در اقتصاد آن در حال حاضر دارد. با کاهش آمار زاد و ولد در این استان، مقامات استان رشد جمعیت آتی خود را در مهاجرت می‌بینند. این استان جهت کمک به جذب مهاجر در برنامه انتخاب استانی شرکت دارد که به روند جذب مهاجر و صدور ویزا سرعت می‌بخشد. افراد می‌توانند در دو روش در این برنامه شرکت کنند: حرفه استراتژیک (متخصصین مورد نیاز در بریتیش کلمبیا) و گروه تجاری (مدیران و سرمایه‌گذاران). این استان مقصد مهاجرانی است که از طریق برنامه نیروی کار خارجی موقت اقدام می‌کنند.

ایرانیان بریتیش کلمبیا

این استان مقصد بسیاری از مهاجران ایرانی است. بسیاری از ایرانی-کانادایی‌های بریتیش کلمبیا در ونکوور بزرگ به‌ویژه در ونکوور شمالی، وست ونکوور و ترای سیتیز(شامل کوکیتلام، پورت کوکیتلام و پورت مودی) ساکن هستند.

مهاجرت به کانادا از طریق کارآفرینی در استان بریتیش کلمبیا-برنامه آزمایشی منطقه ای (سرمایه گذاری 100 هزار دلاری )

شرایط لازم :

دارا بودن حداقل 3 سال سابقه کار مدیریتی در 10 سال گذشته

حداقل نمره 4 آیلتس جنرال معادل CLB 4

ارزیابی مدارک تحصیلی ( حداقل دیپلم معادل کانادایی)

دارا بودن 100هزار دلار کانادا سرمایه

ارائه گردش مالی و سرمایه در گردش معادل 300هزار دلار کانادا

تهیه بیزینس پلن و برنامه سرمایه گذاری مشخص و کارآمد

خرید بیزینس فعال یا راه اندازی بیزینس جدید


دریاچهٔ کاشئون واقع در جزیره سالت‌اسپرینگ در تنگه جورجیا، بریتیش کلمبیا

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا