گروه حقوقی و مهاجرتی آراد ویژن

چگونه کانادایی‌ها به دانشجویان بین المللی کمک می کنند

درباره ما

گروه مهاجرتی آراد ویژن، گروه مهاجرتی – حقوقی ست که در خصوص مهاجرت به کانادا و امور مرتبط در زمان کوتاه و به صورت تخصصی شما را در اخذ اقامت کانادا یاری می دهد.

خانم دکتر مریم جمشیدیان با پیشینه ۱۵ سال وکالت در ایران و کانادا و همچنین عضو رسمی جامعه وکلای کانادایی، متخصص در امور مهاجرت به کانادا، برای اتباع خارجی که به دنبال اخذ ویزا و ورود به کانادا به صورت دائم یا موقت هستند، مشاوره ارائه نموده و نمایندگی شما را برعهده می‌گیرد.

اشتراک گذاری

چگونه کانادایی‌ها به دانشجویان بین المللی کمک می کنند

کانادا به روشهای مختلفی به دانشجویان بین المللی کمک می کند، از این جمله می‌توان به افزایش ساعات کار مجاز در ماه از ۲۰ به ۴۰ برای برخی از مشاغل و اختصاص دوهزار دلار در ماه با افتتاح مزایای اضطراری کانادا اشاره‌کرد.

برای آن دسته دانشجویان بین المللی که هنوز شامل این مزایا نمی‌شود، دولت فدرال زیر فشار است تا اقدام‌های بیشتری انجام‌دهد.

دیوید دینگوال ، رئیس دانشگاه کیپ برتون در سیدنی نوا اسکوشیا، به‌تازگی از دولت فدرال درخواست‌کرده ‌است تا امکان بهره‌مندی از مزایای دانشجویی اضطراری کانادا (CESB) را برای دانشجویان بین‌المللی همچون دانشجویان کانادایی فراهم‌سازد. CESB در اواخر ماه آوریل تصویب شد تا کمک درآمدی به مبلغ 1750 دلار ماهانه به دانشجویان واجد شرایط اختصاص‌ داده‌شود، ولی دانشجویان بین ‌المللی هنوز از این برنامه مستثنا هستند.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا