گروه حقوقی و مهاجرتی آراد ویژن

اقتصاد کانادا تقریباً 1 میلیون شغل در ماه ژوئن ایجاد می کند

درباره ما

گروه مهاجرتی آراد ویژن، گروه مهاجرتی – حقوقی ست که در خصوص مهاجرت به کانادا و امور مرتبط در زمان کوتاه و به صورت تخصصی شما را در اخذ اقامت کانادا یاری می دهد.

خانم دکتر مریم جمشیدیان با پیشینه ۱۵ سال وکالت در ایران و کانادا و همچنین عضو رسمی جامعه وکلای کانادایی، متخصص در امور مهاجرت به کانادا، برای اتباع خارجی که به دنبال اخذ ویزا و ورود به کانادا به صورت دائم یا موقت هستند، مشاوره ارائه نموده و نمایندگی شما را برعهده می‌گیرد.

اشتراک گذاری

اقتصاد کانادا تقریباً 1 میلیون شغل در ماه ژوئن ایجاد می کند


نرخ بیکاری همچنان در حال کاهش است زیرا رکورد 953000 نفر در ماه ژوئن شغل پیدا می کنند.
رفع محدودیتهای مربوط به کرونا ویروس در سراسر کشور، آغاز بهبود اقتصادی کانادا را برانگیخته است.
بسیاری از کانادایی ها و ساکنین دائمی به شغل قبلی خود بازگشتند و برخی دیگر شغل های جدیدی را آغاز کردند.
براساس یک گزارش آماری کانادا که در روز جمعه منتشر شد، بین فوریه و آوریل، در مجموع 3 میلیون نفر به دلیل محدودیت های ویروس کرونا شغل خود را از دست دادند و 2.5 میلیون نفر دیگر نیز به دلایل مرتبط با ویروس کرونا از کار غایب بودند.

ماه مه با بازگشت 290،000 نفر به کار، شروع آرام بازیابی اقتصادی را تجربه کرد. با تکیه بر این، ماه ژوئن به کاهش نرخ بیکاری در سراسر کشور کمک کرد و با افزایش 953000 نفر رکورد شغلی، نرخ بیکاری در سراسر کشور کاهش یافت.
این دو ماه گذشته شاهد بهبود 40٪ بازار کار بودیم. بیش از 1.24 میلیون نفر پس از 3 میلیون نفر شغل خود را در اوایل سال از دست دادند.

نرخ بیکاری کلی کانادا از 13.7 درصد در ماه مه به 12.3 درصد در ماه ژوئن کاهش یافته است.

علاوه بر این، در این گزارش آمده است که میزان مشارکت نیروی کار طی دو ماه گذشته تا 63.8 درصد در ماه ژوئن افزایش قابل توجهی داشته است. در مقایسه، این میزان در فوریه قبل از محدودیت های مربوط به کروناویروس در فوریه 65/5 درصد بود.

میزان مشارکت نیروی کار، درصدی از جمعیت 15 سال یا بالاتر است که بخشی از نیروی کار هستند.

این نشان می دهد که اکنون بسیاری از افراد نسبت به پتانسیل یافتن شغل خوش بین هستند. نياز دانشجوي اضطراري دانشجوي کانادا (CESB) براي جستجوی فعال در محل کار ممکن است عامل دیگری باشد. CESB برای کاهش مبارزات مالی دانش آموزانی که احتمالاً تحت تأثیر محدودیت های مربوط به کرونا قرار گرفته اند ، معرفی شدند.

علاوه بر این، تعداد افرادی که کمتر از نیمی از ساعات معمول خود را مشغول به کار هستند نیز در ماه ژوئن به 26/9درصد کاهش یافته و از 34.3 درصد کاهش یافته است.

افزایش اشتغال در تمام استانها تا حد زیادی با کاهش محدودیت ها سازگار است.

اشتغال در انتاریو 378000 (یا 5.9٪) ، کبک 248،000 (یا 6.5٪) و بریتیش کلمبیا 118،000 (یا 5.4٪) افزایش یافته است.

وقتی کانادا شروع به بازگشایی اقتصاد خود می کند، بسیاری از کانادایی ها و ساکنان دائمی به کار بازگشتند و یا به دنبال کار گشتند.

علاوه بر این، اداره مهاجرت، پناهندگان و شهروندی کانادا (IRCC) از نظر قرعه کشی Express Entry به حالت عادی برگشته است. آخرین قرعه کشی برای همه برنامه ها برگزار شد. این بدان معناست که نامزدهای برنامه کارگر ماهر فدرال (FSWP) و کلاس مهارت های تجاری فدرال (FSTC) نیز در نظر گرفته شدند.

از آنجا که محدودیت های سفر برای آهسته تر شدن شیوع همه گیر ویروس کرونا در نظر گرفته شده است، IRCC برنامه های خاصی را در نظر گرفته است و قرعه کشی بین متقاضیان برنامه های استانی (PNP) و CEC به صورت یکی درمیان برگزار می گردد.

آخرین آمار شغلی کانادا خبر خوبی برای این مهاجران است زیرا می توانند پس از اخذ اقامت دائم، بازار کار قوی تری داشته باشند.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا