گروه حقوقی و مهاجرتی آراد ویژن

امکان دریافت ویزای کار پس از تحصیل حتی در صورت تحصیل 100 دوره به صورت انلاین

درباره ما

گروه مهاجرتی آراد ویژن، گروه مهاجرتی – حقوقی ست که در خصوص مهاجرت به کانادا و امور مرتبط در زمان کوتاه و به صورت تخصصی شما را در اخذ اقامت کانادا یاری می دهد.

خانم دکتر مریم جمشیدیان با پیشینه ۱۵ سال وکالت در ایران و کانادا و همچنین عضو رسمی جامعه وکلای کانادایی، متخصص در امور مهاجرت به کانادا، برای اتباع خارجی که به دنبال اخذ ویزا و ورود به کانادا به صورت دائم یا موقت هستند، مشاوره ارائه نموده و نمایندگی شما را برعهده می‌گیرد.

اشتراک گذاری

امکان دریافت ویزای کار پس از تحصیل حتی در صورت تحصیل 100 دوره به صورت انلاین

با توجه به اعلام وزیر مهاجرت کانادا، دانشجویان بین المللی که در دوران همه گیری کرونا تحصیل خود را به صورت کاملا انلاین انجام داده اند، واحد شرایط دریافت ویزای کار پس از تحصیل PGWP می گردند.
وزیر مهاجرت کانادا پس از اعلام این خبر، آن را نشانه ای دیگر از علاقه مندی دولت کانادا برای جذب دانشجویان فارغ التحصیل برای زندگی در کانادا دانست.
بر اساس قوانین کانادا دانشجویان می توانند پس از پایان تحصیل به مدت یک و نیم برابر دوران تحصیل جهت کار در کانادا اقامت داشته باشند. این ویزا به نام Post Graduate Work Permit (PGWP) شناخته می شود.
پیش از این جهت دریافت این ویزا دانشجویان می بایست حتما بیش از 50% دوران تحصیل خود را به صورت حضوری در کشور کانادا گذرانده باشند.

جهت بهره مندی از بهترین فرصت های مهاجرتی به کانادا با مشاوران ما تماس حاصل فرمایید. 15872877099+

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا