گروه حقوقی و مهاجرتی آراد ویژن

نگاهی گذرا به برنامه مهاجرت کانادا طی 6 ماه آینده

درباره ما

گروه مهاجرتی آراد ویژن، گروه مهاجرتی – حقوقی ست که در خصوص مهاجرت به کانادا و امور مرتبط در زمان کوتاه و به صورت تخصصی شما را در اخذ اقامت کانادا یاری می دهد.

خانم دکتر مریم جمشیدیان با پیشینه ۱۵ سال وکالت در ایران و کانادا و همچنین عضو رسمی جامعه وکلای کانادایی، متخصص در امور مهاجرت به کانادا، برای اتباع خارجی که به دنبال اخذ ویزا و ورود به کانادا به صورت دائم یا موقت هستند، مشاوره ارائه نموده و نمایندگی شما را برعهده می‌گیرد.

اشتراک گذاری

نگاهی گذرا به برنامه مهاجرت کانادا طی 6 ماه آینده


در اینجا نگاهی به بزرگترین داستانهای مهاجرت کانادا برای باقی ماده سال 2020 می اندازیم.
سال 2020 برای همه ما سالی چالش برانگیز بوده است.
بیماری همه گیر کروناویروس تأثیر عمده ای بر سیستم مهاجرت کانادا داشته است.
مهاجران خود تحت تأثیر اختلالهای بی شماری قرار گرفته اند ، خواه مشکلات آن در دسترسی به تست زبان ، خدمات اعتبار سنجی ، سنجش سنجی یا سایر خدمات دولتی باشد.
متخصصان مهاجرت نیز بطور شبانه روزی تلاش می كنند تا همه سیاست ها و برنامه نویسی را كه بر مهاجرت كانادا تأثیر می گذارد ، تنظیم كنیم.
خبر خوب این است که باید دید که اوضاع در نیمه دوم سال 2020 همچنان ادامه دارد و امیدوارم تا سال 2021 عادی شود.

به عنوان مثال ، داوطلبان مهاجرت هم اکنون می توانند آزمون زبان انگلیسی را رزرو و تکمیل کرده و یک ارزیابی اعتبار تحصیلی (ECA) کسب کنند.
شاید بزرگترین دلیلی که همه ما باید خوش بین باشیم این است که ما همچنان پیام ها و سیگنال های مثبت را از دولت فدرال و وزیر مهاجرت کانادا دریافت می کنیم.

دولت فدرال در حال حاضر برای کمک به نامزدهای مهاجرت ، سیاست های انعطاف پذیر زیادی اعمال کرده است. به عنوان مثال ، آنها به نامزدها وقت بیشتری برای ارائه مستندات خود می دهند و اگر نتوانند به دلیل قطع شدن COVID-19 نتوانند درخواست کاملی ارائه دهند ، از کسی امتناع نمی کنند.

وزیر مهاجرت ، ماركو مندیچینو ، به طور مداوم در طول مدت بیماری گفته است كه كانادا به همان اندازه همیشه متعهد است كه از مهاجران برای حمایت از اقتصاد خود استقبال كند.

منبع: CIC 

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا