گروه حقوقی و مهاجرتی آراد ویژن

گزارش اکسپرس انتری نیمه اول سال 2020

درباره ما

گروه مهاجرتی آراد ویژن، گروه مهاجرتی – حقوقی ست که در خصوص مهاجرت به کانادا و امور مرتبط در زمان کوتاه و به صورت تخصصی شما را در اخذ اقامت کانادا یاری می دهد.

خانم دکتر مریم جمشیدیان با پیشینه ۱۵ سال وکالت در ایران و کانادا و همچنین عضو رسمی جامعه وکلای کانادایی، متخصص در امور مهاجرت به کانادا، برای اتباع خارجی که به دنبال اخذ ویزا و ورود به کانادا به صورت دائم یا موقت هستند، مشاوره ارائه نموده و نمایندگی شما را برعهده می‌گیرد.

اشتراک گذاری

گزارش اکسپرس انتری نیمه اول سال 2020

با شروع نیمه دوم سال علیرغم ویروس کرونا برای تعداد زیادی افراد دعوتنامه هایی  جهت تقاضا برای اقامت دائم کانادا (ITA) صادر شده است.
نیمه اول سال 2020 برخلاف سایر دوره های اکسپرس انتری بوده است. در کانادا شاهد بزرگترین و کوچکترین قرعه کشی Express Express در نتیجه همه گیر شدن کرونا ویروس بود.

اداره مهاجرت، پناهندگان و شهروندی کانادا (IRCC) بزرگترین قرعه کشی اکسپرس انتری خود را در تاریخ 19 فوریه برگزار کرد و از 4700 نامزد در یک قرعه کشی دعوت کرد.
چند هفته بعد، در تاریخ 12 مارس ، وزیر جدید مهاجرت، مارکو مندیچینو، اعلام کرد که کانادا تا سال 2022 از یک میلیون مهاجر استقبال می کند، که بسیاری از آنها از طریق Express Entry وارد می شوند.
فقط چند روز بعد، 18 مارس چیزهای زیادی را برای مهاجران امیدوار کانادایی تغییر داد. Coronavirus در حال تبدیل شدن به یک تهدید بزرگتر در داخل کانادا بود، به همین دلیل دولت فدرال مرز را برای اکثر سفرهای خارجی بست. آینده اکسپرس انتری نامشخص است.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا