گروه حقوقی و مهاجرتی آراد ویژن

اعلام اولویت های جدید مهاجرتی، توسط دولت کانادا برای سال 2021

درباره ما

گروه مهاجرتی آراد ویژن، گروه مهاجرتی – حقوقی ست که در خصوص مهاجرت به کانادا و امور مرتبط در زمان کوتاه و به صورت تخصصی شما را در اخذ اقامت کانادا یاری می دهد.

خانم دکتر مریم جمشیدیان با پیشینه ۱۵ سال وکالت در ایران و کانادا و همچنین عضو رسمی جامعه وکلای کانادایی، متخصص در امور مهاجرت به کانادا، برای اتباع خارجی که به دنبال اخذ ویزا و ورود به کانادا به صورت دائم یا موقت هستند، مشاوره ارائه نموده و نمایندگی شما را برعهده می‌گیرد.

اشتراک گذاری

اعلام اولویت های جدید مهاجرتی، توسط دولت کانادا برای سال 2021

مطابق سال های گذشته، نخست ویز کانادا در ابتدای سال، طی نامه ای خطاب به وزیر مهاجرت، اولویت های مهاجرتی کشور کانادا در سال 2021 را اعلام نمود.

 این اولویت ها به طور خلاصه، شامل موارد ذیل می باشند:

  • . ادامه استقبال از مهاجران جدید جهت پشتیبانی از رشد اقتصادی کانادا پس از همه گیری ویروس کرونا، با گسترش برنامه مهاجرتی پناهندگان از طریق برنامه های امکان سنجی و آزمایشی مهاجرت طبقات اقتصادی، تسریع در پیوستن خانواده ها به یکدیگر و گسترس برنامه های ایلاتی و منطقه ای.
  • . ادامه اجرای اقدامات، برای ارائه روش های اقامت دائم برای اشخاصی که در دوران همه گیری کرونا، در خانه های مراقبت، مراکز درمانی و سایر اماکن ارائه دهنده خدمات مراقبتی ضروری مشغول به فعالیت بوده اند.
  • . همکاری با همکاران کابینه جهت اطمینان از سلامت مردم کانادا با مدیریت مسئولانه و دلسوزانه مبادی ورودی کشور.
  • . ارائه روش ها جدید مهاجرت دائم برای کارگران خارجی.
  • . همکاری با وزیر کار برای محافظت از کارگرانی که در مقابل ویروس کرونا آسیب پذیر هستند و همچنین اطمینان از داشتن نیرو کار کافی در کشاورزی و زنجیره تامین مواد غذایی
  • . ادامه همکاری با ایالت ها جهت پشتیبانی از مهاجران جدید شامل برنامه آموزش زبان فرانسوی.

جهت بهره مندی از بهترین فرصت های مهاجرتی با مشاوران ما تماس حاصل فرمایید. 15872877099+

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا