گروه حقوقی و مهاجرتی آراد ویژن

بازگشایی مراکز درخواست ویزا کانادا در بعضی از کشورها

درباره ما

گروه مهاجرتی آراد ویژن، گروه مهاجرتی – حقوقی ست که در خصوص مهاجرت به کانادا و امور مرتبط در زمان کوتاه و به صورت تخصصی شما را در اخذ اقامت کانادا یاری می دهد.

خانم دکتر مریم جمشیدیان با پیشینه ۱۵ سال وکالت در ایران و کانادا و همچنین عضو رسمی جامعه وکلای کانادایی، متخصص در امور مهاجرت به کانادا، برای اتباع خارجی که به دنبال اخذ ویزا و ورود به کانادا به صورت دائم یا موقت هستند، مشاوره ارائه نموده و نمایندگی شما را برعهده می‌گیرد.

اشتراک گذاری

بازگشایی مراکز درخواست ویزا کانادا در بعضی از کشورها

بازگشایی مراکز درخواست ویزا کانادا در بعضی از کشورها
برای کسانی که به دنبال اقامت دائم، کارگران خارجی، دانشجویان و بازدید کنندگان به کانادا می آیند، مراکز درخواست ویزا قابل دسترسی تر می شود.
در هفته های اخیر، بیشتر مراکز درخواست ویزا (VAC) در سراسر جهان، برای ارائه خدمات به افرادی که به دنبال آمدن به کانادا هستند، بازگشایی شده است .

این مراکز افراد را قادر می سازند بیومتریک خود را که به عنوان بخشی از الزامات بیان شده توسط مهاجرت، پناهندگان و شهروندی کانادا (IRCC) ارائه دهند.
افراد اثر انگشت، عکس، و هزینه ای را به عنوان بخشی از فرآیند جمع آوری بیومتریک ارائه می دهند. کانادا بیومتریک را برای دستیابی آسانتر و ایمن تر از سفر به این کشور به دست می آورد.
از ماه مارس، VAC به عنوان بخشی از اقدامات جهانی برای مهار کرونا ویروس بسته شده است.
لیست VAC های باز به طور مداوم در وب سایت IRCC به روز می شود
است فهرست زیر کامل نباشد:

استرالیا – ملبورن و سیدنی

اتریش – وین

بحرین – منامه

باربادوس – بریج تاون

چین – پکن، چنگدو، چونگکینگ، چانگزو، هانگزو، جینان، کونمینگ، نانجینگ، شانگهای، شنیانگ

فیجی – سووا

فرانسه – پاریس

آلمان – برلین و دوسلدورف

غنا – آکرا

یونان – آتن

عراق – اربیل

ایتالیا – رم

ژاپن – اوساکا و توکیو

مالزی – کوالالامپور

نیو زیلند – اوکلند

رومانی – بخارست

صربستان – بلگراد

اسپانیا – مادرید

سریلانکا – کلمبو

تایلند – بانکک

هلند – لاهه

ترینیداد و توباگو – Port of Spain

امارات متحده عربی – ابوظبی و دوبی

اگر VAC محلی شما بسته است :

اداره مهاجرت کانادا برای افرادی که در حال حاضر نمی توانند اطلاعات بیومتریک خود را ارائه نمایند اطلاعات به روز را مرتب ارائه می کند. اداره مهاجرت کانادا همچنین به درخواست فردی را که نتوانسته است اطلاعات بیومتریک خود را ارائه نماید را رد نخواهد کرد بلکه درخواست فرد را همچنان باز نگه می دارد و موعد تحویل اطلاعات بیومتریک را برای وی بصورت خودکار تمدید می نماید.

متقاضیان تا مادامی که VAC افتتاح نشده الزامی به ارایه اطلاعات بیومتریک خود نیستند و نیازی ندارند با اداره مهاجرت برای تمدید مهلت ارائه اطلاعات بیومتریک خود تماس بگیرند. نیروی کار خارجی موقت در صورت تعطیل بودن مراکز VAC محلی و نیز در صورتی که قصد کار در کانادا به عنوان راننده کامیون یا در بخش کشاورزی و سلامت دارند معاف از ارائه اطلاعات بیومتریک خود هستند. اگر هم قبلا اطلاعات بیومتریک خود را ارائه نداده اند می توانند در هنگام ورود به کانادا این کار را انجام دهند.

اداره مهاجرت کانادا همچنین از انجام اصلاحاتی برای سهولت ارائه اطلاعات بیومتریک افراد متقاضی طی اپیدمی کرونا خبر داده است.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا