گروه حقوقی و مهاجرتی آراد ویژن

با روی‌کرد فعلی اداره مهاجرت، آسان‌ترین روش برای دریافت اقامت دائم، تحصیل در کانادا و کسب تجربه یک‌ساله کار کانادایی است

درباره ما

گروه مهاجرتی آراد ویژن، گروه مهاجرتی – حقوقی ست که در خصوص مهاجرت به کانادا و امور مرتبط در زمان کوتاه و به صورت تخصصی شما را در اخذ اقامت کانادا یاری می دهد.

خانم دکتر مریم جمشیدیان با پیشینه ۱۵ سال وکالت در ایران و کانادا و همچنین عضو رسمی جامعه وکلای کانادایی، متخصص در امور مهاجرت به کانادا، برای اتباع خارجی که به دنبال اخذ ویزا و ورود به کانادا به صورت دائم یا موقت هستند، مشاوره ارائه نموده و نمایندگی شما را برعهده می‌گیرد.

اشتراک گذاری

با روی‌کرد فعلی اداره مهاجرت، آسان‌ترین روش برای دریافت اقامت دائم، تحصیل در کانادا و کسب تجربه یک‌ساله کار کانادایی است

اداره مهاجرت کانادا در اقدامی تاریخی ۲۷‌هزار نفر از نامزدان زیرشاخه تجربه کانادایی (Canadian Experience Class) را به دریافت اقامت دائم فراخواند. حداقل امتیاز CRS که به طور معمول بالاتر از ۴۵۰ است، به امتیاز بی‌سابقه ۷۵ رسیده‌ است. این بدین معناست که هم‌اکنون کسب تجربه کار حرفه‌ای یک ساله در خاک کانادا از موثرترین ملاک‌های دریافت اقامت دائم است.

از سوی دیگر اعلام اعطای ویزای کار پس از تحصیل حتی به دانشجویان تمام-آن‌لاین نشانه دیگری است بر روی‌کرد اداره مهاجرت در تسهیل شرایط اقامت دائم به دانشجویان کانادایی پس از پایان تحصیل. بنابرهمین روی‌کرد وزیر مهاجرت کانادا به صرااحت اعلام کرد که ما دانشجویان را نه تنها برای تحصیل در کانادا بلکه برای ماندن در کانادا می‌خواهیم.

جهت بهره مندی از بهترین فرصت های مهاجرتی به کانادا با مشاوران ما تماس حاصل فرمایید. 15872877099+

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا