گروه حقوقی و مهاجرتی آراد ویژن

شرایط جدید دریافت ویزای کار، برای ویزیتورها

درباره ما

گروه مهاجرتی آراد ویژن، گروه مهاجرتی – حقوقی ست که در خصوص مهاجرت به کانادا و امور مرتبط در زمان کوتاه و به صورت تخصصی شما را در اخذ اقامت کانادا یاری می دهد.

خانم دکتر مریم جمشیدیان با پیشینه ۱۵ سال وکالت در ایران و کانادا و همچنین عضو رسمی جامعه وکلای کانادایی، متخصص در امور مهاجرت به کانادا، برای اتباع خارجی که به دنبال اخذ ویزا و ورود به کانادا به صورت دائم یا موقت هستند، مشاوره ارائه نموده و نمایندگی شما را برعهده می‌گیرد.

اشتراک گذاری

شرایط جدید دریافت ویزای کار، برای ویزیتورها

اداره مهاجرت، پناهندگی و شهروندی کانادا، IRCC، معیارهای خود را برای آن دسته از ویزیتورهایی که دارای پیشنهاد کار می باشند به روز رسانی نمود.

این معیارهای جدید به ویزیتورهای دارای ویزای موقت که پیشنهاد کار دارند و در کانادا حضور دارند، اجازه می دهد تا قبل از دریافت ویزای کار، در کانادا بمانند و نسبت شروع فعالیت خود اقدام نمایند.

در این راستا آنها می توانند بدون خروج از کشور نسبت به اپلای برای دریافت ویزای کار اقدام نمایند.

تا پیش از این ویزیتورهای دارای ویزای موقت قبل از ورود به کانادا می بایست نسبت به درخواست اولیه ویزای کار اقدام می نمودند و در صورتیکه در زمان حضور در کانادا برای دریافت ویزای کار اقدام می نمودند و ویزای آنها تایید می گردید، مجبور به ترک کانادا و بازگشت مجدد بودند تا ویزای کار آنها فعال گردد.

جهت بهره مندی از بهترین فرصت های مهاجرتی به کانادا با مشاوران ما تماس حاصل فرمایید. 15872877099+

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا