گروه حقوقی و مهاجرتی آراد ویژن

ارسال درخواست های ویزای موقت بصورت آنلاین

درباره ما

گروه مهاجرتی آراد ویژن، گروه مهاجرتی – حقوقی ست که در خصوص مهاجرت به کانادا و امور مرتبط در زمان کوتاه و به صورت تخصصی شما را در اخذ اقامت کانادا یاری می دهد.

خانم دکتر مریم جمشیدیان با پیشینه ۱۵ سال وکالت در ایران و کانادا و همچنین عضو رسمی جامعه وکلای کانادایی، متخصص در امور مهاجرت به کانادا، برای اتباع خارجی که به دنبال اخذ ویزا و ورود به کانادا به صورت دائم یا موقت هستند، مشاوره ارائه نموده و نمایندگی شما را برعهده می‌گیرد.

اشتراک گذاری

ارسال درخواست های ویزای موقت بصورت آنلاین

اداره مهاجرت، پناهندگان و شهروندی (IRCC) کانادا اعلام نموده است که کسانی که درخواست ویزای موقت دارند باید درخواست های خود را بصورت آنلاین ارسال کنند.
این دستورالعمل های از اول ژوئیه تا 30 سپتامبر قابل اجرا است.
با توجه به همه گیر شدن کروناویروس، کانادا فقط ویزاهای اقامت موقت که بصورت آنلاین ارسال می شود را می پذیرد.

این قانون برای افرادی که متقاضی مجوزهای کاری، مجوزهای تحصیل و ویزاهای اقامت موقت (TRV) هستند در حالی که در خارج از کانادا بین 1 ژوئیه و 30 سپتامبر اعمال می شود.

با این حال اداره مهاجرت، پناهندگان و شهروندی (IRCC) برای افرادی که قادر به تکمیل مراحل درخواست خود به دلایل عدم توانایی به صورت آنلاین نیستند، مساعدت های ویژه را فراهم می کند.

درصورتی که متقاضی علت عدم تکمیل بصورت آنلاین را نداشته باشد، IRCC در طول دوره اعمال این سیاست، اپلیکیشن های کاغذی را نمی پذیرد و هزینه های درخواست و پردازش را به متقاضی باز می گرداند.

این سیاست بخشی از اقدامات ویژه اداره مهاجرت برای مدیریت درخواست های مهاجرت هنگام اجرای عملیات با ظرفیت محدود است. در حال حاضر دارندگان ویزای کاری مادامی که سفرشان غیراختیاری باشد می توانند وارد کانادا شوند. البته در رابطه با محدودیت های سفر استثناهای دیگری هم وجود دارد نظیر اینکه فردی برای پیوستن به اعضای خانواده نزدیک و درجه یک خود قصد سفر و ورود به کانادا را داشته باشد.
دارندگان ویزای تحصیلی چنانچه ویزای خود را قبل از 18 مارس نگرفته باشند امکان ورود به کانادا را ندارند. در عین حال اخیرا اداره مهاجرت کانادا اعلام نموده است که کانادا قصد دارد در مورد دارندگان ویزای تحصیلی که مایل به شروع تحصیلات خود در پاییز سال جاری را دارند معافیت هایی را قائل شود.

منبع CIC

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا