گروه حقوقی و مهاجرتی آراد ویژن

با وجود همه گیری ویروس کرونا، کانادا همچنان پذیرای مهاجران است

درباره ما

گروه مهاجرتی آراد ویژن، گروه مهاجرتی – حقوقی ست که در خصوص مهاجرت به کانادا و امور مرتبط در زمان کوتاه و به صورت تخصصی شما را در اخذ اقامت کانادا یاری می دهد.

خانم دکتر مریم جمشیدیان با پیشینه ۱۵ سال وکالت در ایران و کانادا و همچنین عضو رسمی جامعه وکلای کانادایی، متخصص در امور مهاجرت به کانادا، برای اتباع خارجی که به دنبال اخذ ویزا و ورود به کانادا به صورت دائم یا موقت هستند، مشاوره ارائه نموده و نمایندگی شما را برعهده می‌گیرد.

اشتراک گذاری

با وجود همه گیری ویروس کرونا، کانادا همچنان پذیرای مهاجران است

پس از ممنوعیت مهاجرت ایالات متحده، مندچینو می گوید “به کانادا بیایید”
در مصاحبه تلویزیونی جدید، وزیر مهاجرت آمریکا مارکو مندیچینو می گوید كه كانادا علیرغم همه گیری كرونای ویروس، برای مهاجران باز است.
این پیام خوشی در سراسر جهان است که توسط وزیر مهاجرت کانادا، به دنبال تعلیق ویزای اقامت دائم و موقت که روز های گذشته توسط ایالات متحده اعلام شده است.
رئیس جمهور دونالد ترامپ دستورالعمل جدیدی را امضا كرد كه مانع از ورود دارندگان كارت سبز و كارگران موقت خارجی در سال 2020 به ایالات متحده خواهد شد. ترامپ این فرمان را به دلیل اعتقاد به این امر که كارگران آمریكایی به دلیل ویروس کرونا شغل خود را از دست داده اند، كمك می كند تا شغل خود را پیدا کنند.
وزیر مهاجرت کانادا از زمان آغاز بحران کرونا اظهارات بی شماری کرده است که کانادا همچنان متعهد به استقبال از مهاجران، کارگران خارجی موقت و دانشجویان بین المللی است.
در حالی که اقتصاد کانادا نیز به دلیل همه گیر شدن ضعیف شده است، وزیر مهاجرت کانادا و دولت کانادا بر این باورند که ادامه استقبال از مهاجران به اقتصاد کمک خواهد کرد.
مندچینو در مصاحبه تلویزیونی جدید این نظرات را دوباره تکرار کرد.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا